>
>
16688907

Anketa

Zúčastníte se v letošním roce celostátní sloutěže o Cenu Modrý slon 2014 ?
Ano
 
98% (200)
Ne
 
2% (4)
Všechny ankety a kvízy

Výsledky dotazníkového šetření spokojenosti uživatelů našich služeb za rok 2016

Centrum pro zdravotně postižené Libereckého kraje, o.p.s. každoročně zjišťuje spokojenost uživatelů našich služeb. Výsledky dotazníkového šetření za rok 2016 najdete dále.

Osobní asistence:

48% dotázaných klientů služby CZP LK využívá déle jak 3 roky,
37% dotázaných v rozsahu 1-3 roky a
15% dotázaných jsou "nováčci" a využívají službu méně, než jeden rok.

54% z dotázaných klientů jsou senioři, 36% OZP a 10% dotázaných jsou chronicky nemocní nebo jiné (lehká mentální retardace ADD).

Klientům námi poskytovaná služba nejvíce pomáhá:
33% dotázaných - zůstat v domácím prostředí
24% dotázaných - ulehčit svým blízkým
21% dotázaných - zajistit své osobní potřeby
17% dotázaných - mít snadnější osobní život
5% dotázaných pomáháme integrovat se v zaměstnání/škole a s jinými aktivitami.

88% klientů spokojenost s naší službou hodnotilo na 1, 12% dotázaných nás ohodnotilo na 2. (hodnocení jako ve škole)

Přístup osobních asistentů ke klientům 91% dotázaných na 1, 7% na 2 a 2% na 3. (hodnocení jako ve škole).

100% dotázaných by námi poskytovanou službu doporučilo svým známým.

69% dotázaných neuvažuje o rozšíření poskytované služby, 31% dotázaných by službu rádo rozšířilo.

83% dotázaných klientů spolupracuje s OA na plánování průběhu poskytované služby, 

17 % dotázaných uvedlo, že se na plánování nepodílí.

Všichni dotázaní klienti vědí, jakým způsobem mohou uplatňovat připomínky a stížnosti k poskytované službě.

97% dotázaných se vyjádřilo, že jim služba umožňuje větší soběstačnost.

U všech dotázaných klientů je dle jejich odpovědí respektovaná osobní svoboda, důstojnost a soukromí.


Odlehčovací služba:

69% dotázaných klientů služby CZP využívá déle jak 3 roky,
23% dotázaných v rozsahu 1-3roky a
8% dotázaných jsou "nováčci" a využívají službu méně, než jeden rok.

54% z dotázaných klientů jsou senioři, 31% OZP a 15% dotázaných jsou chronicky nemocní nebo jiné (lehká mentální retardace ADD).

Klientům námi poskytovaná služba nejvíce pomáhá:
33% dotázaných - zůstat v domácím prostředí
37% dotázaných - ulehčit svým blízkým
17% dotázaných - zajistit své osobní potřeby
7% dotázaných - mít snadnější osobní život
6% dotázaných pomáháme integrovat se v zaměstnání/škole a s jinými aktivitami.

84% klientů spokojenost s naší službou hodnotilo na 1, 8% dotázaných nás ohodnotilo na 2. a 8% naší službu ohodnotilo na 4.(hodnocení jako ve škole)

Přístup osobních asistentů ke klientům 84% dotázaných na 1, 8% na 2 a 8% na 4. (hodnocení jako ve škole).

100% dotázaných by námi poskytovanou službu doporučilo svým známým.

62% dotázaných neuvažuje o rozšíření poskytované služby, 38% dotázaných by službu rádo rozšířilo.

92% dotázaných klientů spolupracuje s OA na plánování průběhu poskytované služby, 8 % dotázaných uvedlo, že se na plánování nepodílí.

85% dotázaných klientů ví, jakým způsobem lze uplatnit připomínky ke službě, 15% klientů uvedlo v dotazníku, že tuto možnost nezná.

92% dotázaných se vyjádřilo, že jim služba umožňuje větší soběstačnost.

U všech dotázaných klientů je dle jejich odpovědí respektovaná osobní svoboda, důstojnost a soukromí.

Vytvořeno 16.8.2017 19:10:56 | přečteno 490x | lesk
 
 
 
 
load