Osobní asistence:
48% dotázaných klientů služby CZP LK využívá déle jak 3 roky,
37% dotázaných v rozsahu 1-3 roky a
15% dotázaných jsou "nováčci" a využívají službu méně, než jeden rok.
54% z dotázaných klientů jsou senioři, 36% OZP a 10% dotázaných jsou chronicky nemocní nebo jiné (lehká mentální retardace ADD).
Klientům námi poskytovaná služba nejvíce pomáhá:
33% dotázaných - zůstat v domácím prostředí
24% dotázaných - ulehčit svým blízkým
21% dotázaných - zajistit své osobní potřeby
17% dotázaných - mít snadnější osobní život
5% dotázaných pomáháme integrovat se v zaměstnání/škole a s jinými aktivitami.
88% klientů spokojenost s naší službou hodnotilo na 1, 12% dotázaných nás ohodnotilo na 2. (hodnocení jako ve škole)
Přístup osobních asistentů ke klientům 91% dotázaných na 1, 7% na 2 a 2% na 3. (hodnocení jako ve škole).
100% dotázaných by námi poskytovanou službu doporučilo svým známým.
69% dotázaných neuvažuje o rozšíření poskytované služby, 31% dotázaných by službu rádo rozšířilo.
83% dotázaných klientů spolupracuje s OA na plánování průběhu poskytované služby,
17 % dotázaných uvedlo, že se na plánování nepodílí.
Všichni dotázaní klienti vědí, jakým způsobem mohou uplatňovat připomínky a stížnosti k poskytované službě.
97% dotázaných se vyjádřilo, že jim služba umožňuje větší soběstačnost.
U všech dotázaných klientů je dle jejich odpovědí respektovaná osobní svoboda, důstojnost a soukromí.
Odlehčovací služba:
69% dotázaných klientů služby CZP využívá déle jak 3 roky,
23% dotázaných v rozsahu 1-3roky a
8% dotázaných jsou "nováčci" a využívají službu méně, než jeden rok.
54% z dotázaných klientů jsou senioři, 31% OZP a 15% dotázaných jsou chronicky nemocní nebo jiné (lehká mentální retardace ADD).
Klientům námi poskytovaná služba nejvíce pomáhá:
33% dotázaných - zůstat v domácím prostředí
37% dotázaných - ulehčit svým blízkým
17% dotázaných - zajistit své osobní potřeby
7% dotázaných - mít snadnější osobní život
6% dotázaných pomáháme integrovat se v zaměstnání/škole a s jinými aktivitami.
84% klientů spokojenost s naší službou hodnotilo na 1, 8% dotázaných nás ohodnotilo na 2. a 8% naší službu ohodnotilo na 4.(hodnocení jako ve škole)
Přístup osobních asistentů ke klientům 84% dotázaných na 1, 8% na 2 a 8% na 4. (hodnocení jako ve škole).
100% dotázaných by námi poskytovanou službu doporučilo svým známým.
62% dotázaných neuvažuje o rozšíření poskytované služby, 38% dotázaných by službu rádo rozšířilo.
92% dotázaných klientů spolupracuje s OA na plánování průběhu poskytované služby, 8 % dotázaných uvedlo, že se na plánování nepodílí.
85% dotázaných klientů ví, jakým způsobem lze uplatnit připomínky ke službě, 15% klientů uvedlo v dotazníku, že tuto možnost nezná.
92% dotázaných se vyjádřilo, že jim služba umožňuje větší soběstačnost.
U všech dotázaných klientů je dle jejich odpovědí respektovaná osobní svoboda, důstojnost a soukromí.